donderdag 30 januari 2014

Review/First Impression Max and More Caviar Nail Art Kit

Hey allemaal,

Een hele tijd geleden zag ik dit leuke setje bij de Action liggen.
Ik was erg nieuwsgierig en wou het graag reviewen voor mijn blog.
Maar er was 1 probleempje, mijn nagelwiel was vol!
Dus ik moest er eerst 1 bestellen en wachten tot die er was.
Gister tweette ik het al, ik heb eindelijk mijn nagelwiel uit China gekregen!
Dus vandaag eindelijk de review :)
Eigenlijk is het meer een soort First Impression, omdat ik er nog geen ervaring mee heb.
Veel leesplezier :)


In het setje zitten twee potjes nagellak, je kan verschillende kleuren kopen.
En natuurlijk zitten er ook twee potjes beads in, in dezelfde kleuren als de nagellakjes.
In het potje met de roze beads zaten niet alleen roze, maar ook parelmoer en rode!




Achterop de verpakking staat precies in stappen beschreven wat je moet doen. Lak eerst 1 laagje. Hij dekte meteen al heel goed! In de blauwe nagellak zit iets een glittertje.


                                     
Als het eerste laagje goed droog is, kan je nog een tweede laagje lakken. Deze laat je niet drogen, maar je strooit er gelijk de beads overheen. Doe dit wel boven een bakje, zodat je alle beads die ernaast vallen, terug in het potje kan doen.

                                        

Ik vind zelf het eindresultaat heel mooi! De beads blijven heel goed plakken, dat had ik niet verwacht. Het setje kost €1.29 bij de Action en is er in meerdere kleuren.

Liefs, Roos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten