zaterdag 4 januari 2014

New Year's Resolutions

Hey,

Allereerst, nog een gelukkig nieuw jaar!
Ik had het al gezegd, maar nu is het officieel :)
En natuurlijk heb ik ook weer wat goede voornemens bedacht voor 2014!
Ik zal er ook wat uitleg bij geven.

* Minstens 1 stuks fruit per dag eten
Ik eet niet heel ongezond, maar ik krijg niet altijd voldoende vitamines binnen! Ik deed dit op de basisschool al we elke dag, maar het schiet er nu een beetje bij in. Dus in 2014 probeer ik deze gezonde gewoonte weer op te pakken :)

* 2 complimentjes geven voor elk compliment dat je krijgt
Complimentjes krijgen is leuk, maar ze geven maakt je ook blij! Dit leerde ik een keer van mijn Franse leraar. Destijds lachte ik er een beetje om, maar het is eigenlijk wel een heel goed idee!

* Meer tweeten op de fanaccounts
Nou is deze niet heel interessant, maar ik heb op Twitter verschillende fanaccounts. Nu tweet ik daar niet veel meer op, wat het leuke er eigenlijk vanaf haalt. Dus wil ik er weer nieuw leven inblazen en meer fantweets gaan sturen!

* Meer in het Engels tweeten
Deze is ook niet heel interessant, maar op mijn persoonlijke Twitteraccount tweet ik heel veel in het Nederlands, terwijl ongeveer 1/3 van mijn volgers niet Nederlands is. Nou heb ik haast geen volgers, maar toch :)

* Meer cadeautjes geven
In het afgelopen jaar ben ik erachter gekomen dat ik cadeautjes geven veel leuker vind dan ze te krijgen. En dus wil ik in 2014 nog meer mensen blij maken met een klein cadeautje, gewoon zomaar!

Wat zijn jullie goede voornemens voor 2014? Laat het me weten!

xxRoos


Geen opmerkingen:

Een reactie posten