donderdag 6 februari 2014

Foto-unboxing woutshop.nl

Hi allemaal,

Toen ik vandaag thuiskwam, lag er een pakketje voor mij op de tafel!
Dat was niet onverwacht, want een aantal dagen daarvoor was ik een samenwerking aangegaan met een superleuke webshop, woutshop.nl.
In deze webshop kan je van allerlei leuke dingetjes kopen, zoals armbanden, kettingen, horloges, maar ook leggings en telefoonhoesjes.
Voor ieder wat wils dus!
En, je hoeft niet eens verzendkosten te betalen, dat is pas service!
Je bestelde artikelen heb je de volgende dag al in huis.

Van deze webshop kreeg ik dus wat leuke spulletjes opgestuurd.
Veel lees- en kijkplezier!
En stay tuned, want er komt een winactie aan!
Daarom zit op sommige foto´s de verpakking er nog omheen, omdat ik die er niet af kon halen zonder die te beschadigen..

Allereerst deze superleuke ketting met een moustache eraan, aan een gouden kettinkje met sluiting.



                                   
Ook kreeg ik deze hele leuke zilveren ketting met het infinity-teken eraan. Trendy!

                               

Natuurlijk mochten de armbanden ook niet ontbreken. Dit goudkleurige armbandje met een kruis vol strass steentjes zat ook in de envelop.

                                 

Verder zaten er ook 2 grotere armbanden in, een blauwe met een ankertje, infinity teken en 'faith', en een roze-zwarte-witte met 'love' en de Eiffeltoren. Echt heel stoer!

                                 

Ik kreeg ook ringen, echt hele leuke! 2 met een infinity teken, wat nu helemaal 'in' is. Ik kreeg een zwarte en een zilveren, superleuk!

                                         

De derde ring uit het pakketje was een zilveren ring, met 2 hartjes in elkaar verweven. Leuke tip voor Valentijn!

                                   
'

En last but not least, zat er ook nog een legging in. Hij heeft een soort van skinny jeans print, en is maat 34-42, dus moet iedereen passen!

                                   

Ik wil woutshop.nl heel hartelijk bedanken voor hun samenwerking!
Zaterdag (of misschien morgen) komt er een winactie online, hierbij geef ik een groot aantal van deze spulletjes aan jullie!
Dus volg mijn blog via Bloglovin' of mail, om helemaal op de hoogte te blijven.

xxRoos

2 opmerkingen:

  1. Verkleuren de ringen enzo ook?? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de zwarte infinityring en de zilveren hartjesring zelf, de andere niet. De zwarte verkleurt niet, maar het zwart gaat eraf. Dit kan je bijv. weer bijwerken met nagellak. De hartjesring is volgens mij echt zilver, aangezien er een nummer in staat gegraveerd. Nu ik hem al een heel poosje om heb wordt hij aan de achterkant wel iets geelig, en hij geeft een heel klein beetje groen af. Liefs x

      Verwijderen