donderdag 9 januari 2014

Music of the moment 2 ♥

Heleujjj,

Vandaag weer een 'Music of the moment'.
De eerste x dat ik blog in 2014 :)

Dit is zo lekker nummer! Ik kan dit lied wel dromen, serieus xD Wat een lekkere stem enzo q.

Ik ben echt NIET van hardstyle ofzo, maar dit is zo goed! Ik ontdekte dit nummer vorige week, en staat nu al in mijn top 10 lijst in Spotify xD

Wat maakt Afrojack toch lekkere nummers :) Sommige vind ik echt niks, maar deze is echt nice!

Hier staat een Avicii verslaafde xD Wat een heerlijke muziek toch, ik kan dit wel vol zetten met Avicii xD

Een wat ouder nummer...... Mr blue sky. Ik was even vergeten hoe lekkere muziek hun maken!!!



En dat was het :) Hopelijk vonden jullie het leuk. Tot de volgende x!!!

Luff julliee!!

xxxx

1 opmerking:

  1. Emma denk alsjeblieft een beetje om je spelling enzeuw.
    Rustaaaaaaagh

    BeantwoordenVerwijderen