woensdag 22 januari 2014

17 Random Questions Tag Deel 2

Hey,

Vandaag deel 2 van de 17 Random Questions tag!
Ik wou er eigenlijk nog even mee wachten, maar nu heb ik tijd en zin :)
Let's get started :)

10. Wat is je favoriete film?
Ik kijk niet heel veel films, omdat ik nooit zoveel tijd heb. Maar ik heb The Hobbit 1 (2 ben ik nu aan het kijken) en Lord Of The Rings (In De Ban Van De Ring) gezien, die vond ik echt supertof! Ik zie nu al uit naar The Hobbit 3 :)

11. Zonder welk eten kan je echt niet leven?
Wraps. Of pizza. Of gewoon brood. Ik heb niet echt 1 lievelingsgerecht, ik kan van (bijna) alles genieten. Maar als ik dan toch echt een keuze zou moeten maken, zou ik wraps kiezen, ja. Vooral wraps met spitskool vind ik heerlijk :)

12. Wat is je favoriete dessert?
Neeee, niet alweer zo'n moeilijke vraag! Ik houd niet echt van pudding, met uitzondering van kloppudding en bavarois, maar ijs vind ik wel heerlijk. Gewoon slagroomijs, of advocaatijs.. Zolang het maar geen koffie is. De Viennetta ijsstammetjes vind ik ook heerlijk, vooral die met caramel en bescuit!

13. Favoriete pizza topping?
Kaas, heel veel kaas! Ik ben dol op pizza's waar veel kaas op zit. Maar een pizza met tonijn vind ik ook verrukkelijk! 

14. Welke superkracht zou je liever hebben, onzichtbaar worden of gedachten lezen?
Oooh deze is weer zo moeilijk.. Ik denk gedachten lezen. Al lijkt me dat erg ongemakkelijk, als je bijvoorbeeld met iemand in gesprek bent die in zijn gedachten je helemaal belachelijk maakt.. Onzichtbaar worden is ook wel handig, kun je iemand leuk laten schrikken :)

15. Wat deed je met je laatste verjaardag?
Ik ben altijd in de zomervakantie jarig, en daar zitten voordelen en nadelen aan. Aan de ene kant is het leuk, want je bent de hele dag thuis. Dat is gelijk ook weer een nadeel, want je viert je verjaardag niet echt op school. Ik ben eigenlijk altijd in het buitenland jarig, klinkt leuk, maar is het niet altijd. Je krijgt dan geen visite bijvoorbeeld. Met mijn laatste verjaardag was ik in Duitsland en gingen we naar een groot zwembad en uit eten.

16. Als je één persoonlijke, 'egoïstische' wens had, wat zou dat dan zijn en waarom?
Persoonlijke wensen zijn meestal een beetje ego, toch? Hier moet ik wel even over nadenken hoor... Misschien wel een superknappe vriend hebben :) Egoïstisch genoeg? ;) Of het mooiste huis van de stad ofzo.. Haha dit wordt wel heel ego :)

17.  Wat betekent 'OMGHHKP' voor jou?
Ehmm waaat?!? Even gegoogeld, dit is een uitspraak van de maakster van deze tag, juicystar07. Het betekent voor mij niks, helemaal niks haha :)

Dankje voor het lezen!
Vonden jullie dit nou leuk, deel het via social media en laat een reactie achter :)

Kusjes, Roos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten