donderdag 3 april 2014

TMI Tag

Hey,

Deze tag heb ik al zó vaak langs zien komen, dat ik natuurlijk niet achter kon blijven.
Ja, het is de Too Much Information tag!
Het zijn veel vragen maar gelukkig kan je op veel een kort antwoord geven.
50 vragen waarvan je het antwoord altijd al hebt willen weten :)


1. Wat draag je?
Een spijkerjasje met een zwart shirt, high-wasted zwart-wit rokje, zwarte legging en m'n nieuwe schoenen. 

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Tuurlijk, wie niet! Op dit moment ben ik niet echt verliefd en dat vind ik prima zo :)

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ik heb nog nooit een (serieuze) relatie gehad dus nee.

4. Hoe lang ben je?
1.75. Best wel lang, best wel fijn vaak!

5. Hoeveel weeg je?
Zeg ik lekker niet :P

6. Heb je tattoo's?
Nope! Ik zou een kleine op bijvoorbeeld m'n pols wel mooi vinden. Maar wel 1 met een grote betekenis.

7. Heb je piercings?
Ook niet! Een helix piercing lijkt me wel vet.

8. OTP?
Uh wat?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Ik kijk niet veel TV dus ik heb geen idee.

10 Wat is je favoriete serie?
Is het heel raar als ik zeg dat ik ook geen series kijk?

11. Wat is je favoriete band?
Oh ik heb werkelijk geen idee..

12. Wat mis je?
De tijd zonder huiswerk. Ik mis zoveel dingen.. Familieleden, vrienden..

13. Wat is je favoriete liedje?
Ik heb zowat elke week een ander favoriet liedje. Maar mijn favoriete liedje of all time is toch wel Gold van Britt Nicole. Het liedje laat zien dat je zoveel meer waard bent dan sommige mensen je laten merken. Je bent meer waard dan goud!



14. Hoe oud ben je?
14. In juli word ik 15.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Werkelijk geen idee en het boeit me ook niet zo veel.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner.
Trouw en betrouwbaarheid, vertrouwen. Dat mist bij sommige jongens die denken dat meisjes speelgoed zijn ofzo.

17. Wat is je favoriete quote?
Wauw, ik heb zoveel favoriete quotes! Als je van quotes houdt, net als ik, kan je mijn Facebook pagina liken waar ik (bijna) elke dag een quote op post. 1 van mijn favoriete quotes is toch wel deze:

18. Wat is je favoriete acteur?
Heb ik niet.

19. Wat is je favoriete kleur?
Felblauw vind ik wel 1 van de mooiste kleuren, maar ik hou wel van alle kleuren. Qua kleren draag ik het liefste zwart.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Ik hou van allebei! Er zijn hele mooie zachte liedjes maar ook mooie harde.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Ik ben meestal blij, maar als ik echt verdrietig ben ga ik naar mijn kamer.

22. Hoe lang douche je?
Dat vraag ik mezelf ook wel eens af haha! Ik denk dat ik gemiddeld een halfuur in de badkamer ben, en 10 minuten onder de douche sta.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Ik ga er om 6 uur uit, en dan ben ik beneden rond tien over half zeven. Ongeveer 40 minuten dus.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Niet echt een gevecht gelukkig, maar vroeger maakte ik soms ruzie met mijn broertje en daar werden wel de nodige klappen en trappen uitgedeeld..

25. Wat is een turn-on?
Ik vind lange jongens wel mooi :) Verder vind ik coole haren leuk en, klinkt misschien raar, leuke schoenen.

26. Wat vind je een afknapper?
Sowieso een slechte adem. En heel erg naar zweet stinken..

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik beantwoord deze vraag over mijn blog aangezien ik geen YouTube kanaal (meer) heb. Ik zag zoveel mensen die een blog hadden, en het leek mij zo leuk om ook een eigen blog te hebben! En ik vind het nog steeds superleuk om te doen :)

28. Heb je angsten?
Ik ben echt doodsbang voor spinnen. Verder niet echt..

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ik heb geen idee, ik huil niet vaak. Ik zou het echt niet weten!

30. Wat is de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Dit zeg ik echt zo vaak tegen mijn vriendinnen.. Waarschijnlijk vandaag.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
*blog* Ik wou een blog maken over beauty, en aangezien mijn 'bijnaam' en betekenis van mijn naam Roos is, is het wel duidelijk :)

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Animal Farm van George Orwell.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Ik kijk geen series!

34. Wat is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Ik stuurde net een snap naar mijn beste vriendin.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
We zijn de aller aller aller beste vriendinnen voor altijd :) ♥


36. Wat is je favoriete eten?
Wraps vind ik heerlijk, broccoli-zalmtaart, maar ook van boerenkool kan ik wel een paar borden op! Natuurlijk vind ik pizza ook lekker.

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Amerika en Australië! Ik kies wel echt de verste landen uit.. Er is een kleine kans dat ik over 2 jaar naar 1 van deze landen ga met school. Dat lijkt me zo supertof!

38. De laatste plaats waar je was?
Op school.. Ik heb nu heerlijk een middagje vrij!

39. Heb je een crush?
Er zijn genoeg jongens die ik wel knap vind, maar niet zozeer een crush op heb..

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Aangezien ik geen vriend heb, heb ik geen idee.. Dat zou wel eens heel lang geleden kunnen zijn :)

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Ik voel me gelukkig niet zo snel beledigd, en ik heb dan ook geen idee wat de laatste keer was..

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Ik eet de laatste tijd geen snoepjes meer, maar caramel snoepjes zijn toch wel erg lekker.

43. Welke instrumenten speel je?
Op dit moment speel ik soms keyboard, voor de rest heb ik vroeger blokfuit en trompet gespeeld.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Ik hou van sieraden! Op dit moment is mijn favoriet denk ik mijn infinity- ring en ketting die ik kreeg van woutshop.nl

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Maandagmiddag had ik, op mijn vrije middag nog wel, een basketbaltoernooi. Het was echt heel saai. Nee, ik hou niet zo van sporten.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
In mijn hoofd zing ik alle liedjes mee. Ik heb werkelijk geen idee welke ik het laatst hardop heb gezongen..

47. Wat is je favoriete openingszin?
'Hey, hoe was je dag?' Heb je gelijk een onderwerp om over te praten :)

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Ja, best wel vaak, maar alleen bij jongens.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Ik chill altijd :)

50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen die dit leest en zelf een blog heeft.

Op heel veel vragen kon ik geen goed antwoord geven, maar ik hoop dat het alsnog leuk vond.
Laat gezellig een reactie achter met een antwoord op 1 van de bovenstaande vragen.


Kusjes, Rhodé







1 opmerking: