maandag 21 april 2014

Kruidvat Bodyfruit Body Butter

Hey!

Vandaag een review voor jullie over een echte must-have, de body butter in de Bodyfruit lijn van Kruidvat.
Supergoedkoop en superlekker.
Perfect om je huid weer summerproof te maken!
Mijn zusje en ik hebben er allebei één, zij de Pink Grapefruit & Lemon en ik de Blueberry & Lychee.
Beide heerlijke geuren!
Je kan ook nog de Coconut & Sheabutter kopen, wat ik zeker ga doen als deze op is.
Ze kosten maar €2,55 per pot van 200mL, zeker niet duur dus!
De pot ziet er heel vrolijk uit met felle kleurtjes.



De achterkant vat het eigenlijk goed samen:

Kruidvat Body Butter Pink Grapefruit & Lemon is een heerlijke oppepper voor een huid die snakt naar aandacht. Voel hoe soepel en superzacht ze wordt en laat de frisse gapefruitgeur je zinnen prikkelen. Fris en opgekikkerd kun je nu weer de hele wereld aan!

De andere zegt dat het 'als een vakantie voor jouw huid' is.
En dat is het zeker!



Ik kan jullie deze heerlijke body butter dus zeker aanraden.

Liefs, Rhodé

Geen opmerkingen:

Een reactie posten