zaterdag 12 april 2014

Blogupdate #1 - Beauty + Whatsappgroep + Ask.fm

Hey!

Hier even een kort extra artikeltje, een blogupdate.
Ik wil even 2 dingen met jullie bespreken.

Ten eerste, mijn complete blog.
Best wel erg, maar het mag de naam 'beautyblog' eigenlijk niet eens dragen.
Misschien heb je het gemerkt, maar ik schrijf niet zoveel artikelen meer over beauty.
Dat heeft verschillende redenen.
Allereerst heb ik mijn hele leven al last van een geldcrisis.
Ik mag nog niet werken en krijg niet zoveel zakgeld en met dat geld weet ik ook nog eens niet om te gaan.
Hierdoor kan ik dus niet al te vaak nieuwe producten kopen om te reviewen.
Ten tweede wil ik mijn gezicht liever niet overal op het internet zetten.
Dat maakt alles net iets moeilijker, want ik kan bijvoorbeeld geen swatches op mijn gezicht maken of OOTD's enz.
Wat kan je dan nog doen met beauty?! Niet heel veel..
Daarom upload ik dus meer 'random' artikelen, ik hoop dat jullie dat niet heel erg vinden!

Het tweede wat ik met jullie wou delen is een heel leuk idee van Dandelion van D is for life Diary.
Zij heeft namelijk een Whatsappgroep aangemaakt voor meisjes zoals ik die gek zijn op beauty, fashion en lifestyle.
Op haar blog vind je nog meer informatie hierover.
Wil jij ook in deze groep?
Dan kan je een mail naar me sturen met je nummer of een DM naar Dandelion sturen op Twitter.
Mijn mailadres is rodeokoe99@gmail.com.
Ik maak zo snel mogelijk een apart mailadres voor dit blog aan!

Het derde en laatste wat ik even kwijt wou ik mijn Ask.fm pagina.
Hier kan je mij al je vragen stellen, ook anoniem!
Ik beantwoord alle vragen zo snel mogelijk.

Dit was het dan weer!
Nog een fijn weekend ♥'

Liefs, Rhodé



2 opmerkingen:

  1. Hee Rhodee van Roosjes beauty blog!
    Wat een enorm leuk blog heb je :)
    Jammer dat je minder beautyblogs gaat maken. Ik geniet en vindt je reviews erg handig !

    Xxxx Suus
    Ps. Wat is je ask naam?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Suus! Ik probeer nog wel veel beauty gerelateerde artikels te plaatsen, maar dat lukt niet altijd. Oh, mijn ask ben ik helemaal vergeten er bij te zetten inderdaad! De link is www.ask.fm/rhodeetje. Ik pas het zsm aan, dankjewel! Liefs, Rhodé

      Verwijderen