woensdag 30 april 2014

Favoriete YouTubers - Nederlands Beauty deel 2

Hey,

Fijne vakantie iedereen!
Als jij dit leest zit ik lekker in Duitsland, ik hoop in het zonnetje :)
Vandaag heb ik deel 2 van de mijn favoriete beauty-YouTubers voor jullie.
Enjoy ♥

Als laatst hadden we Jiami van Lifesplash gehad. Het volgende toffe kanaal is LikeToBeAGirl, van Floor en Femke. Twee superlieve meiden die ook erg actief zijn op hun blog, liketobeagirl.nl. In hun laatste video laten ze een paar dingen zien die ze gekocht hebben en geven ze een handige tip!


Willemijn en Martine, wie kent ze niet. Deze twee prachtige dames posten 2 keer per week beautyvideo's op hun YouTube kanaal LiveLifeGorgeous. Op hun kanaal vind je make-up tutorials, looks, haartutorials, reviews, kletsfilmpjes en fun video's. Ze zijn net terug uit New York en ze hebben daar superleuke vlogs gemaakt! Dit is de laatste, maar kijk ze vooral allemaal even:


Dit is echt een perfecte meid. Ze maakt (als 1 van de weinigen in Nederland) Engelse beautyfilmpjes. Eigenlijk hoort ze dus niet in deze categorie, maar omdat ze wel Nederlands is heb ik haar hier wel bij in gedaan. Ik vind het zo superstoer en tof dat ze dit doet! Ik kijk zelf graag Engelse filmpjes en heb ook wel eens (heel vaak) de neiging gehad om zelf, net zoals Nienke van NiceNienke, Engelse filmpjes te gaan maken. Maar toch, iets weerhoudt me hiervan.. Daarom vind ik het ook zo tof dat Nienke het wel gewoon doet! Ik vind het zelfs zo vet dat ik een fanaccount voor haar heb op Twitter, @NienkeAllTheWay. In haar recentste video laat ze een paar dingen zien die ze in de afgelopen maand(en) gekocht heeft. Zo leuk!


Vervolgens komen we bij mijn grote (jeugd)inspiratie, Teske de Schepper. Ik ben begonnen met dit blog (en YouTube) door haar. Zij is volgens mij de reden waarom ik verslaafd ben geraakt aan YouTube :) Teske was de eerste YouTuber die ik kende, en ik was helemaal weg van haar. Samen met mijn zusje keek ik al haar video's op al haar kanalen. Ze is nog steeds een inspiratie voor mij, maar niet de enige meer. Unboxing vind ik altijd superleuk om te kijken, en haar nieuwste video is een grote unboxing :)


Een vriendin van Nienke is Tamara, die ook video's maakt op YouTube. Zij is echt een prachtig, enthousiast meisje. Op haar kanaal maakt ze filmpjes over fashion, beauty en lifestyle. In haar laatste video laat ze haar favorieten zien.


Dat was het alweer voor deze week!
Geniet nog van je vakantie, en wat zijn jouw favoriete YouTubers in deze categorie?
Laat het me weten, ik ben benieuwd!

Liefs, Rhodé

1 opmerking: