zaterdag 29 maart 2014

Favoriete YouTubers - Nederlands Beauty deel 1

Hey,

Zoals je misschien wel weet heb ik maar 2 hobbies: YouTube en muziek.
Ik ben echt verslaafd aan beide!
Nou heb ik natuurlijk ook zo mijn favorieten.
Dat zijn er heel veel!
Benieuwd? Lees dan snel verder!


Ik ga hierover een paar artikelen schrijven.
Deze keer in de categorie Beauty (maar ook een beetje fashion en lifestyle), mijn Nederlandse favorieten!
Het zijn er zoveel dat ik het in 2 delen doe.
Ik scroll even door mijn abonnementen dus het gaat op alfabet :)

Allereerst zie ik AlwaysxBeYourself, oftewel Sabrina.
Zij is een jong meisje die nog niet heel lang bezig is met YouTube maar al wel ver is gekomen!
Ze heeft op dit moment 23071 abonnees en verkoopt haar eigen armbandjes (waar ik er ook 1 van heb). Dit is haar recentste video:



De Russische Mascha van Beautygloss is 1 van de bekendste Nederlandse YouTubers. Zij maakt erg leuke video's. Een tijdje terug maakte ze dagelijkse vlogs, dat was echt heel leuk om te volgen! In haar nieuwste filmpje legt ze uit hoe je een visgraatvlecht maakt.



Een andere superbekende Nederlandse YouTuber is natuurlijk Serena aka BeautyLabNL. Elke zondag om 3 uur upload zij weer een superleuke video. Op haar kanaal vind je beautyfilmpjes en tutorials, maar ook video's met shoplogs, DIY ideeën, make-up looks, kapsel inspiratie, vlogs, kookfilmpjes, stashfilmpjes en nog veel meer. Haar laatste video is geen beauty video, maar hierin geeft ze tips voor meer zelfvertrouwen.


Een iets minder bekend YouTube kanaal is dat van Tessa en Julia, BeautyLipssNL. Deze twee jonge meiden maken sinds 4 maanden video's. Ze doen op dit moment ook nog een winactie, kijk daarvoor snel op hun kanaal! In hun nieuwste video laat Tessa haar OOTD 
zien.


DisForDazzle is het kanaal van Diana, een 19 jarige blogster uit Nederland die hier filmpjes over beauty, fashion en nog veel meer plaatst. Haar 'motto' is 'Every great dream begins with a dreamer' en ze heeft op dit moment 93034 abonnees. Haar laatste video is een make-up tutorial voor de lente. 



Elise Joanne mag je wel de meest spontane YouTuber noemen. 7 dagen in de week Reviews, How To's, Unboxing, en Kletsfilmpjes van haar hand. Ze upload elk week 2 á 3 filmpjes en doet dat met ontzettend veel plezier! Ze laat haar wereld van beauty zien én meer! Haar favorieten van maart laat ze zien in haar nieuwste video. 



Lenette van Lenette12345 is 15 jaar en maakt beauty video's zoals shoplogs, unboxings, tutorials, outfit of the day, favorieten van de maand etc. In haar video's gebruikt ze de producten van : H&M, Kruidvat, Catrice, Essence, MAC, ELF, Fogan, Only, Vero Moda, Etos, Mouviete, L.A. Color, Lush, Dove, Beautiful Bijoux, Primark, Pieces, Sephora, The Body Shop. Haar laatste video is een winactie! 


Jiami is een supermooie meid die filmpjes post over fashion, beauty en lifestyle op haar kanaal Lifesplash. Ze heeft ook haar eigen column in het Hoe Overleef Ik tijdschrift. Ze is dol op creative dingen, bloggen, fotogafie, webdesign en tekenen. In haar recentste video laat ze enkele outfits zien die helemaal in de Ariana Grande style zijn. Daarnaast laat ze ook zien hoe je haar kapsel maakt.


Dit was deel 1, deel 2 komt er binnenkort aan!
Wat zijn jouw favoriete beautykanalen op YouTube?

Liefs, Rhodé


1 opmerking:

  1. Awh super lief dat je ons hebt genoemd, dat waarderen we echt. Ook een favorieten Youtubers van mij zijn; Veracamilla, Kittehscupcakes, Welikebeauty, Lifewithlinde, Lifewithpamela, Justjulesx. Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen