dinsdag 13 mei 2014

Collective Haul (Primark, C&A, Ernsting's Family)

Hey,

Allereerst, sorry..
Vorige week is er geen artikel online gekomen!
Ik ben de hele week al hier mee bezig, ik heb het ook erg druk met andere dingen..
Maar alsnog, een collective haul  voor jullie, want ik heb heel veel geshopt in Duitsland.

Allereerst ging ik op maandag naar de Primark in Dortmund.
Verder heb ik ook nog wat gekocht bij de C&A en de Ernsting's Family.

Gelukkig was het echt absoluut niet druk bij de Primark.
Ik had een briefje gemaakt van de dingen die ik nodig had, en ik heb voor veel kunnen slagen.
Ik laat eerst alle accessoires zien en daarna de kleren.

Als eerste had ik nieuwe schoenen nodig.
Ik heb maat 43, wat het echt onmogelijk maakt om leuke, betaalbare schoenen te kopen.
Gelukkig hadden ze hier (op de mannenafdeling) wel hele leuke schoenen die je als man niet eens wilt dragen..
Ik zag verschillende leuke, maar uiteindelijk heb ik deze blauw-groene lage sneakers gedaan.
Ze lopen lekker en ik ben er heel blij mee!
Deze schoenen waren maar €8,-.


Ik heb eigenlijk altijd sokken nodig.
Op 1 of andere manier heb ik er binnen de kortste keren gaten in zitten.
Dus heb ik ook 2 nieuwe setjes sokken gekocht, zwarte en witte.
Per setje van 7 paar sokken waren ze €3,-.


Ik kan ook nooit genoeg ringen hebben.
Er waren zo veel leuke!
Ik heb deze gekocht voor €2,- met een leuke crème bloem en in het midden strass-steentjes.




En nog meer ringen..
Ik ben dol op alles wat met Engeland of Amerika te maken heeft, zoals je misschien wel weet.
Deze ringen moest ik dan ook gelijk kopen!
Het is een setje van vier goudkleurige ringen die samen €2,50 kostten.
Op de ringen zitten de letters LDN (van London), een hartje, een theekopje en een kroon.
Allemaal typisch Engelse dingen!



Een leuk mobielhoesje stond ook op mijn lijstje.
Al snel zag ik deze superschattige pug-hoesjes liggen, echt perfect!
Ik ben niet zo'n hondenfanaat maar deze vond ik toch wel heel schattig..
Dit hoesje is van siliconen en kostte €4,50.



Dat waren alle accessoires die ik heb gescored bij de Primark!
Ik kocht daar ook nog drie kledingstukken.
Op deze foto's zit een wazige vlek. Ik kwam hier later pas achter, sorry.

Om te beginnen een leuk wit (of is het offwhite?) rokje van een soort kant.
Deze kan je mooi high-wasted dragen, maar ook wel gewoon.
En je kan er natuurlijk bijna alles op doen, superhandig!
Aan de achterkant zit een hele leuke gouden rits.
Dit rokje kostte €12,-.



Wat je hier bijvoorbeeld leuk op kunt doen, is dit shirt.
De meeste shirts van de Primark, en deze ook, hebben een hele hoge hals.
Dat vind ik echt niet fijn!
Maar alsnog ben ik hier superblij mee, hij kostte maar €6,-.
Er staan palmbomen op (YES!) en L♥A.


 Als het 's avonds wat kouder wordt en je zit nog buiten is een lekker vest echt perfect.
Daarom kocht ik dit heerlijke vest in een soort jeans kleur voor €9,-.
Superfijn!



Dat waren al mijn aankoopjes bij de Primark!
Maar ik ben in de rest van de week ook  nog bij wat andere winkels geweest.

Jurkjes zijn altijd fijn, zeker omdat je ze als enigste kledingstuk kan dragen.
Superhandig voor op het strand bijvoorbeeld!
Deze blauw/paarse kocht ik bij de C&A, voor €15,-.
Bij de schouders heeft hij leuke accentjes van kant!



 Ik wil al heel lang een high-low jurkje, die aan de achterkant dus lang is.
En die zag ik bij de Ernsting's Family!
Er staan weer palmbomen op, dat maakt hem echt leuk.
Het is gemaakt van een heerlijk comfortabele stof, perfect voor de zomer.


En dat was het!
I hope you enjoyed it.
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten