zaterdag 22 maart 2014

DIY inspiratie welke.nl


Hey!

Je kent het wel; je hebt vakantie, en na een tijdje begin je je ontzettend te vervelen.
Wat kan je dan gaan doen?
Lees snel verder!


Mijn vriendinnen zitten elk uur dat we een computeropdracht hebben op een super creatieve site vol met ideeën voor DIY's.
Kijk hier eens op als je je weer eens verveelt!
De site is welke.nl en ik zal hieronder wat leuke foto's posten!

Dit is leuk als je bijvoorbeeld een heel klein cadeautje geeft, of geld! Ook nog eens heel makkelijk te maken.

Wauw, dit is leuk! Het moet je denk ik wel staan.

Wat schattig! Hier heb je alleen maar drie kleine kaarsjes voor nodig, en simpel inpakpapier!

Dit is een leuk idee! Het enige wat je nodig hebt is canvas, een lege fles, roze en bruine verf, en voilà, een superorigineel schilderij!
Foto's maken, altijd leuk! Hiermee voeg je heel makkelijk een leuk 'filter' toe :)

Haha wat grappig! Superhandig en schattig!
Liefs, Rhodé

4 opmerkingen:

  1. Er zitten echt hele leuke ideetjes bij! Alleen ben ik dan weer zo'n type die zelfs de simpelste DIY's laat mislukken XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik vind het heel leuk om dit soort foto's en video's te kijken maar ik ben zelf ook echt heel onhandig!

      Verwijderen
  2. Superleuke ideetjes heb jij al een keer iets gemaakt? En ga je proberen meer te bloggen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een keer dat jurkje proberen te maken van een t-shirt, maar dat lukte niet helemaal, want je hebt echt een groot shirt nodig! Ik probeer inderdaad het bloggen weer een beetje op te pakken. Ik kan geen dagelijkse artikels plaatsen, maar ik probeer er wel 1 in de week te doen! Liefs.

      Verwijderen