woensdag 8 oktober 2014

All Black OOTD

Sorry voor het zo lang niks posten.
Ik ben heel druk met school en heb daardoor niet veel tijd meer om te bloggen.
Ik ga toch proberen het wekelijks posten weer op te pakken.
Ik wou jullie allereerst vragen of jullie nog een paar leuke onderwerpen hebben voor nieuwe blogposts.
Ik ben namelijk best wel inspiratieloos!
Vandaag wil ik jullie een trend van deze winter laten zien, namelijk een outfit dat alleen maar uit zwarte kledingstukken bestaat.
Wat vind jij daarvan?

Helemaal in het zwart, je moet er maar van houden.. En ik hou er van! Het staat heel simpel, maar je kan er hele leuke accentjes in aanbrengen door bijvoorbeeld mooie gouden sieraden te dragen. In deze outfit heb ik niet veel sieraden om, maar dat geeft wel net iets extra's.



Hier draag ik een zwarte maxiskirt van de H&M, die je heel goed high-waisted kan dragen.


Verder heb ik een wijde zwarte croptop met kanten mouwtjes van de Primark aan.


En natuurlijk, mijn zwarte lak Dr. Martens!



Omdat het winter is, zijn korte mouwen vaak te koud, al is het binnen prima te dragen. Maar ben je meer buiten, is een jasje hier erg leuk bij. Ik koos voor een stoer jasje met gouden knopen, die je ook dicht kan dragen. Ook deze komt van de H&M. 



Wat vind jij van zo'n all black outfit?
Laat je mening achter in de reacties!
En moet ik vaker een outfitpost doen?
Ik hoor het graag!

2 opmerkingen:

  1. Heee dat is lang geleden idd! Maar een super outfit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaauuuwww. Die outfit is echt lijjjjjp.
    Allblack is leven!

    BeantwoordenVerwijderen