woensdag 13 augustus 2014

BACK2SCHOOL

Daar ben ik weer!
Ik ben al een tijdje terug uit Oostenrijk, daarna ben ik nog in Noord-Holland op vakantie geweest.
In het volgende artikel zal ik meer vertellen over hoe mijn vakantie was.
Ik heb de hele maand augustus nog vakantie, maar daarna begint het schoolleven weer.
Ik heb alle spulletjes die ik dan nodig heb al gekocht, en ik zal ze in dit artikel laten zien.
Dan krijg je bijna weer zin in school!

Ik vind het heerlijk om deze dingen te kopen.
Er zijn zoveel superleuke school supplies!
Vooral de Hema heeft dit jaar echt gave dingen.
Alles met quotes, en zoals je weet ben ik daar dol op!
Ik heb dan ook bijna alles voor aankomend schooljaar bij de Hema gekocht.

Allereerst heb je natuurlijk een schooltas nodig.
Ik ben zo iemand die elk jaar een nieuwe wil.
En liever wel 2 nieuwe.
Dus heb ik dit jaar 2 nieuwe schooltassen gekocht, een rugtas en een gewone 'handtas'.
De rugtas komt van de Hema, de andere tas van de Trekpleister.





Wat je ook nodig hebt, is een etui.
In de eerste klas gebruikte ik nooit een etui, maar bewaarde ik mijn pennen altijd los in mijn tas.
Maar toch vind ik een etui wel makkelijker, voor al die kleine dingetjes..
En natuurlijk heeft de Hema weer de allerleukste etui's!





In een etui zitten natuurlijk dingen zoals memoblokjes, gummen, puntenslijpers en allerlei andere kleine dingen.
Maar het allerbelangrijkste zijn de potloden en pennen! 
Ik heb deze superleuke neon potloden gekocht bij de Action.
Ook de fijne Bic pennen komen daar vandaan.




Wat ook onmisbaar is, is kaftpapier.
Nou krijgen wij van school wel kaftpapier, maar dat is saai bruin.
Gelukkig mag je er zelf een leuk kleurtje omheen doen!
Dat betekent wel dat je je boeken twee keer moet kaften, maar dan heb je ook wat.
Voor dit jaar wou ik graag kaftpapier zonder print erop, zodat ik er zelf dingen op kon tekenen en schrijven.
Ik heb gekozen voor leuke pastelkleurtjes, mintgroen en peach.




Zonder agenda kan je natuurlijk niet naar school gaan.
Wij krijgen een agenda van school, maar die is zo lelijk dat ik veel liever er zelf één koop.
Dat mag officieel niet, maar niemand die er op let.
Dus kocht ik deze superleuke pastelkleurige agenda, in dezelfde kleurtjes als mijn kaftpapier.
Er zitten heel veel vakjes in, en fotohoesjes.
Ook staan er quotes in.





Wat heb je nog meer nodig op school?
Schriften!
Bij de Hema hadden ze superleuke schriften, weer met die toffe quotes voorop.
Voor wiskunde en misschien economie heb ik deze grote met blokjes gehaald.
Deze quote vind ik zo leuk, yay!



Al die losse schriften, dat vind ik ook helemaal niet handig.
Dus besloot ik dit jaar weer een ringband te nemen, want een map is ook zo groot.
In deze ringband kunnen 5 vakken, of er zitten in ieder geval 4 tabs in.
Lekker stevig, en weer met een leuke quote!



Ik heb natuurlijk wel meer dan 7 vakken, dus kocht ik ook nog deze gewone pastelkleurige ringbanden zonder print.
Het zijn er drie, in mintgroen, felroze (niet echt pastel, maar oké..) en peach.
De groene kleur lijkt donkerder dan dat hij is.




Als laatste heb ik ook nog gewone kleine schriftjes gekocht, mocht ik die nog nodig hebben.
Deze zijn weer in dezelfde kleurtjes, en ze hebben die leuke quotes op de voorkant.
Oeps, sorry voor de grassprietjes op het groene schriftje!



En volgens mij heb je dan bijna alles wat je nodig hebt om het komende schooljaar te overleven!
Dingen zoals puntenslijpers, geodriehoek, gummen en een rekenmachine had ik nog van vorig jaar.
Al heb ik nu wel een grafische rekenmachine nodig, omdat ik naar de bovenbouw ga.

Ik hoop dat jullie dit artikel weer leuk vonden!
Ik zou zeker de Hema qua schoolspullen aanraden, zeker dit jaar met die leuke quotes.

Geniet nog even van je vakantie!
En als je alweer naar school moet, veel succes..

2 opmerkingen:

  1. Leuke dingetjes heb je gekocht ik heb ook bijna alles bij de hema gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Ja, wat een superleuke dingen hebben ze daar dit jaar he!

    BeantwoordenVerwijderen