zaterdag 12 juli 2014

Favoriete YouTubers - Overige (Nederlands) deel 1

Ik volg natuurlijk niet alleen beautykanalen op YouTube.
Nee, ik houd ook wel van vlogs, pranks en soms games.
Daarom deze keer mijn favoriete YouTubers in de categorie 'overige'.
Ik doe het weer op alfabetische volgorde, dus niet de leukste eerst.

Bardo, wie kent hem niet. Ik vind zijn filmpjes op BanjoMovies echt heel leuk om te kijken. Nu het WK aan de gang is doet hij 'de WK-show'. Zijn video's zitten altijd vol humor. Hij staat het meest bekend om zijn serie '10 dont's' en in dit filmpje laat hij 10 dingen zien die je vooral niet moet doen in een restaurant. 


Kelvin en Peter, ook wel bekend als de Cinemates of Cinebuddies, zijn echt 2 super awesome jongens. Op hun Engelse kanaal maken ze korte films (dit kanaal komt in een ander artikel), en op hun Nederlandse kanaal Cinebuddies bespreken ze een aantal plaatjes en geven ze daar hun mening over. In hun nieuwste filmpje zie je de 10 gekste raarste advertenties!



Milan is een van de bekendste Nederlandse YouTubers, dat kan je wel zeggen. Hij heeft een heel bekend gamekanaal, DagelijksHaaDee, maar ik vind zijn persoonlijke kanaal, DitIsMilan, leuker. Vooral de serie 'Liedjes in het echte leven' is erg grappig. In zijn laatste video deed hij een tag samen met zijn vriendin Jill. 



Dylan Haegens' filmpjes vind ik ook altijd erg leuk om naar te kijken. Ook hij heeft een vaste serie, de TOP 10. In zijn laatste TOP 10 laat hij 10 manieren zien om op te staan. Hij heeft trouwens een superleuk accent, haha!




En hier is dan mijn grootste favoriet EVER. Elke dag upload Enzo Knol een nieuwe vlog en een Minecraft video. Om heel eerlijk te zijn kijk ik zijn Minecraft serie haast nooit, maar dat komt omdat ik Minecraft gewoon echt niet leuk vind. Zijn vlogs zijn wel echt geniaal, ze maken me altijd aan het lachen :) Ik hoop echt dat ik Enzo ooit ga ontmoeten. Ik vind het echt heel tof dat hij mij volgt op Twitter! Dit is zijn laatste vlog, samen met Kaj van Zu5e.



Lisa is een meisje dat heel erg op mij lijkt, vind ik zelf. Ze is ook dol op Engelse YouTubers, heeft dezelfde kledingsmaak als ik, heeft dezelfde hobbies, houdt van dezelfde soort muziek. Ja, wij lijken best veel op elkaar. Ik herken me dan ook heel vaak in haar filmpjes, en dat is wat ik zo leuk aan haar filmpjes vind. Haar kanaal FabuLies is zeker fabulous! Haar laatste video is een gezellige kletsvideo waarin ze iets vertelt over haar week. 



Er staan niet alleen maar beautyfilmpjes, kletsfilmpjes of gamefilmpjes op YouTube. Nee, je kan zelfs leren koken via YouTube. Frances van Foodgloss plaatst elke week heerlijke recepten die niet heel moeilijk zijn om zelf te maken. Als je een keer verveelt kan je altijd iets lekkers proberen te maken met hulp van haar filmpjes! In deze video laat ze zien hoe je zelf sorbetijs maakt.



Het volgende kanaal dat ik erg tof vind, is FUN van Mert en Dylan. Zij zijn bekend van hun wekelijkse milkshakevlogs, waarin ze naar de McDonald's gaan en dan in de auto filmen. Heel erg spontaan en supergrappig dus :) Ze uploaden ook veel FUN specials, zo zijn ze laatst naar Noorwegen geweest voor een challenge. Hun laatste video is ook een special, waarin ze met Kraantje Pappie gaan chillen. 



Thursday is Fursday! En op Fursday upload Rutger, aka Furtjuh, een nieuwe video. Hij maakt muziek, parodieën, sketches, challenges, vlogs, en nog veel meer! Hij is altijd heerlijk vrolijk en maakt vaak hele leuke woordgrappen (zeker op Twitter). Erg leuk om naar te kijken! Zijn laatste filmpje gaat over de #UnicornEmoji.



Dit was dan deel 1 van dit artikel.
Ik ga nu heerlijk op vakantie, en deel 2 komt ergens na 30 juli.

Fijne vakantie nog!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten