dinsdag 1 juli 2014

Blog update #2 - ZOMER + blogpauze

Het is zomer!
Het is vandaag 1 juli, de maand die toch wel als de 'zomermaand' bekend staat.
Het weer werkt nog niet helemaal mee, maar hopelijk wordt het binnenkort beter!
Ik heb echt heel erg veel zin in deze zomer, en jullie?
Gaan jullie nog ergens heen op vakantie?
Ik ga heerlijk 2 weekjes naar Oostenrijk en daar ben ik ook jarig!

Heel veel mensen hebben al vakantie en jij heel waarschijnlijk ook al.
Maar ik niet, helaas. 
Ik ben vandaag begonnen aan mijn 2 toetsweken.
En zoals je dan misschien begrijpt, heb ik het dan heel druk, aangezien ik twee proefweken per dag heb.
In dit artikel wil ik even het rooster voor de komende paar weken duidelijk maken.
Ten eerste, deze week komt alleen dit artikel alleen online.
Volgende week heb ik alleen toetsen en geen lessen meer, dus meer vrij.
Ik ga dan natuurlijk leren voor de proefwerken, maar als ik tijd over heb zal ik een artikel online zetten.
Dat is dus nog niet zeker.
De twee weken daarna komt er sowieso geen artikel online, aangezien ik dan op vakantie ben.
In de weken daarna komt er gewoon weer 1 artikel per week online.
Dus, volgende week is niet zeker, de twee weken daarna sowieso niet.
Ik hoop dat het duidelijk is!

Een hele fijne vakantie allemaal!
Love ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten