vrijdag 27 juni 2014

My life in 10 pictures.

Ik heb het de komende weken erg druk met toetsen, er zullen dus kortere artikels komen.
Dit idee heb ik van Blonde Notebook, een superleuk blog!
Ik probeer in 10 plaatjes de belangrijkste dingen in mijn leven samen te vatten.
Neem dit ook gerust over op je eigen blog!

Deze plaatjes komen van de Tumblr pagina 'and that's who I am'.
Het is heel moeilijk om je hele leven samen te vatten in 10 plaatjes, omdat er zoveel van toepassing op mij zijn.
Maar ik heb er het beste van gemaakt!


Ik ben echt altijd online te vinden, ik zou echt niet zonder internet kunnen leven denk ik.

Ik geloof in God en hecht daar ook veel waarde aan.

 
Ik maak van alles lijstjes, omdat ik het dan letterlijk en figuurlijk op een rijtje krijg.

Ik heb niet zoveel specifieke doelen in mijn leven, maar blij zijn is er wel één.

Muziek is mijn leven, ik zou echt niet zonder kunnen.

Deze komt van een soortgelijke Tumblr pagina.
Ik zou echt heel graag willen dat mijn ogen foto's konden maken, want ik zie zo vaak zulke prachtige dingen..

Ik wil heel graag naar Londen (en New York) omdat ik obsessed ben met Engeland en Amerika!

Ik hou intens veel van mijn beste vriendin(nen) en wil ze nooit meer kwijt ♥

Ik ben heel gezegend, ik heb zoveel dingen die anderen moeten missen.

Ik ben echt heel erg verlegen in nieuwe situaties, iets dat veel mensen niet weten.

With love ♥

1 opmerking:

  1. WOW ik herken ze allemaal! Zo'n leuk artikel. Vooral die 'i wish my eyes could take photos': dat dacht ik vanmorgen nog :)
    Echt tof!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen