vrijdag 20 juni 2014

Review Andrélon droogshampoo + budget tip

 Zoals je kon lezen in deze shoplog heb ik laatst een droogshampoo gekocht bij de Action.
Ik was hier erg benieuwd naar, omdat ik er al zoveel over gehoord heb ik de beauty wereld.
Ik kon ook echt niet wachten om hem uit te proberen!

Ik heb hem als eerst gebruikt op een ochtend toen ik mijn haar niet de vorige avond gewassen had.
Ik was niet elke dag mijn haar, want dat is echt heel slecht.
De bus ziet er best wel leuk uit, typisch Andrélon :)


Deze droogshampoo is bedoeld om weer volume in slap en futloos haar te brengen.
Dat is dus perfect voor mij!
Verder staat er op de bus: 'geeft een verfrissende volumeboost aan je haar tussen de wasbeurten door.'
Ik was dus erg benieuwd of dat ook echt zo was.

Er zijn meerdere varianten van de droogshampoo van Andrélon.
Ik heb de 'Verrassend Volume', maar bij ons Action-filiaal had je ook nog de 'Zomers Blond'.
Verder is de 'Langer Fris' ook nog verkrijgbaar, zeker bij de drogisterijen zoals Kruidvat en Trekpleister.
Ik heb deze gekocht bij de Action voor €2.39, bij de drogisterijen is hij sowieso wel duurder.

Bron: veracamilla.nl

Allereerst ruikt hij echt heerlijk fris!
De spray is een soort poeder-achtig, en de 'straal' is best wel sterk.
Je spuit dit op je haarwortels, laat het twee minuutjes intrekken en kamt daarna je haar.
Het resultaat zie je niet meteen, ik niet tenminste.
Het geeft wel iets volume, maar niet echt heel veel.
Toen ik echter op school kwam en daar in de spiegel keek, zag ik dat ik wel enorm veel volume in mijn haar had!
Het moet dus iets langer intrekken en wat frisse buitenlucht erdoor heen helpt ook.
Je haar voelt ook meteen een stuk minder vet, en ruikt lekker fris.
Al met al een goede droogshampoo!
Ik ben erg benieuwd hoe vaak je hier mee kan sprayen, hoe snel deze bus leeg is.
 Ik ga ook zeker de 'Zomers Blond' kopen, waarover ik dan vast wel zal schrijven.
 
BUDGET TIP
Toen ik gister bij de Action was, zag ik daar CC cream en coversticks van Max.
Dat heb ik nog nooit eerder bij de Action zien liggen, en ze waren inderdaad nieuw in het assortiment.
Ik ben heel benieuwd wat het verschil is tussen hun BB cream en CC cream, daarom heb ik hem gekocht.
De CC cream was er in twee tinten, en de coverstick in meerdere, onder andere groen (voor rode plekken).
De coverstick kostte ongeveer 70 cent, de CC cream rond de €1.20.
Ik weet de prijzen niet heel precies meer.
 
Liefs ♥
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten