woensdag 21 mei 2014

15 QUESTIONS NOBODY ASKS [tag]

Hey,

Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik dol op tags.
Vandaag zag ik deze superleuke tag bij Tamara, en die moest ik even overnemen!

1. Slaap je met je kast deur open of dicht?
Ik doe hem meestal voordat ik ga slapen wel even dicht. Ik weet niet waarom, ik denk dat het een soort gewoonte is van vroeger. Toen was het 'eng' om hem open te laten, want wat zaten er wel niet allemaal voor monsters in..

2. Neem je shampoo of conditioner mee uit hotels?

Ik ga meestal kamperen als ik op vakantie ga, ik ben nog nooit in een hotel geweest. Maar ik weet van beurzen ed dat ik alles wat er te krijgen was ook meenam. Dus ik denk dat ik dat wel zou doen als ik er heen zou gaan, gewoon als klein aandenken ofzo..

3. Slaap je met je dekens over je hoofd of slaap je met je dekens laag?

Ik heb mijn dekens het liefst zo hoog mogelijk. Ook al is het hoogzomer, zonder deken kan ik gewoon niet slapen. Maar over mijn hoofd.. Nee, dat doe ik ook weer niet!

4. Heb je ooit een straatnaam bord gestolen?

Ehm.. Wat?! Wie steelt er nou straatnaam borden.. Ik zie daar de waarde niet echt van in, haha!

5. Gebruik je to-do lijstjes?

Jazeker! Sommige dingen stel ik heel vaak uit. Daarom schrijf ik ze op een to-do lijstje. Ik kan er namelijk niet tegen als alles is doorgestreept behalve één of twee dingen. Wat natuurlijk er handig is, want dan moet ik die dingen wel gaan doen om ook die nog door te strepen.

6. Heb je sproeten?

Ja! Zeker in de zomer.. Op mijn wangen en voorhoofd. Maar dat zie je niet door mijn make-up gelukkig :)

7. Heb je ooit in het bos geplast?

Niet dat ik me het zo kan herinneren.. Zal ik vast wel eens gedaan hebben toen ik klein was!
 
8. Wat is je lied van de week?

*Dit schreef ik al een tijdje geleden* Ik denk 'Cake To Bake' van het Eurovisie Song Festival. Ik moet daar telkens zo erg om lachen, omdat het echt nergens op slaat..

9. Hoe groot is jou bed?

Ik heb geen idee, wat is dit voor een vraag.. Ik heb gewoon een 'volwassen' grootte éénpersoons bed.

10. Waar erger je je aan?

Aan zoveel dingen.. Maar vooral aan mensen die online zijn op Whatsapp en je dan gewoon niet antwoorden, terwijl je iets heel normaals zegt..

11. Wat is je favoriete eten?

WRAPS! Je kan er echt van alles op doen, maar met spitskool zijn ze echt zo lekker.. Of met zalm, roomkaas en sla! Mmm..

12. Kauw je op pennen en potloden?
Niet meer. Deed ik vroeger wel, maar bah, nee. Dan kauw ik liever op een kauwgompje :)

13. Kijk je nog naar tekenfilms?

Nee, ik kijk liever gewone films. Al is een tekenfilm op zijn tijd zeker niet verkeerd!

14. Tel je je stappen als je loopt?

Alleen soms als ik op de trap loop. Anders niet, en ik heb dat ook nooit gedaan voor zover ik me kan herinneren. Ik zie daar het nu niet echt van in eigenlijk.

15. Dans je als er geen muziek is?

Ik dans niet zo vaak, maar ik kan zeker wel lekker dansen zonder muziek. Al maakt muziek alles veel beter!

Liefs x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten