zondag 20 september 2015

Webshop review: ikbensieraden.nl

Het werd weer eens tijd om een artikel te schrijven, leek mij zo.
En ik begin niet met zomaar een artikel, nee, ik heb gelijk wat superleuks!
Op Instagram zag ik een foto van Marit langskomen, een mede-blogster (AlwaysMarit).
Zij was een samenwerking aangegaan met een toffe webshop en had een hele gave horloge gekregen.
Ik nam eens een kijkje op de webshop en zo ontstond er wat heel leuks..
Lees gauw verder!

Ik mocht van de eigenaresse van de webshop drie artikelen uitkiezen.
Dit was nog een hele opgave want er waren zoveel leuke sieraden te vinden op de website!
Ze verkopen vanalles, zoals natuurlijk armbandenkettingenoorbellenringen en horloges.
Het leuke aan deze webshop is dat ze ook wat apartere artikelen aanbieden, die je niet in elke sieradenwebshop zal vinden.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan flash tattooshaarsieraden en panties.
Ze hebben zelfs nog een aantal stoere mannensieraden.

Het assortiment is dus heel erg groot en uitgebreid.
Wat voor smaak je ook hebt, er zit altijd wel wat voor jou tussen!
Ook als je niet veel geld hebt is deze webshop heel handig.
De sieraden zijn niet duur, en er is zelfs een sale.
Al met al is deze webshop leuk voor iedereen!

Ik besloot uit drie verschillende categorieën een sieraad te kiezen.
Ik zocht al een tijdje naar een schakelhorloge en een gouden lange ketting, en beide heb ik hier gevonden!
Ook heb ik een mooie gouden ring uitgezocht.






Neem dus zeker even een kijkje op ikbensieraden.nl!
Ik wil bij deze de webshop hartelijk bedanken voor deze samenwerking.
Hopelijk vonden jullie dit ook een leuk artikel, moeten er meer samenwerkingen komen?
Laat het mij weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten