donderdag 11 oktober 2012

Mijn make-up in het weekend......

Heej,

Soms maak ik mij op en dan gebruik natuurlijk make-up....
Ik ga nu uitleggen hoe ik dat doe.

1. Eerst gebruik een foundation powder van de Action die echt geen drol koste, maar het werkt echt heel goed.
2. Dan breng ik mijn oogschaduw aan, ik hou van bruin tinten en dat gebruik ik vaak. Je kunt het ook met andere kleuren doen natuurlijk!!!
3. Dan breng ik mijn eyeliner aan.
4. Dan breng ik een blush aan. Het is meestal een licht-roze.
5. Als laatst een mooi nude lipglossje.

Hopelijk vonden jullie dit leuk!!!!
Ik doe meestal in het weekend.

Kuzzies Emmie♥♥♥

2 opmerkingen:

  1. Dit is een berigtje van Emma niet van mij drol!!
    Maar doesn't matter at all...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej Emmie,
    Sins wanneer heb jij eyeliner??
    wist ik niet xD
    LY xx
    Greetzz Daniëlle L

    BeantwoordenVerwijderen