vrijdag 19 oktober 2012

Look oktober.

Hej iedereen!!!!!!!!!!!

Ik hou in de winter/herfst erg van bruin tinten.
Ik ga ff een korte review schrijven over mijn herfst kleren. Ik heb er nog niet zo heel erg veel dusse... Ik ga nog een xtje shoppen.♥♥♥


1. Een glitter trui. Van de Tuunte. Hij was 30 euro. Een beige trui met veeeeeel glitters erin. Ik ben er erg blij mee en ik denk dat ik het ga dragen met zwart eronder.
2. Twwe paar rokjes van de C&A. Een cobalt blauwe en een zwarte. Die zwarte kan ik bijv. bij die trui aandoen.
3. Een winterjas. Uiteraard!!!!!!!! Ik had eerst een zilvere maar die is al kapot gegaan. Nu heb ik een framboos kleur. Ik ben er erg zuinig mee.
4. Een paar laarzen voor de winter. het zijn blauwe met veters om de enkels. Roosje heeft ze ook. Maar dan ik het donker blauw. Ik heb ze in cobalt.
5. Een ketting met een uiltje eraan. Ik heb het gisteren gekocht en heb het tot nu toe altijd nog om gehad. Hij was 6 euro bij de Intertoys.


Meer weet ik niet meer. Als ik nog meer weet meld ik het gelijk!!!!!!!!!
Zoals ik al zei, ik ga nog een xtje shoppen!!!!!

Kuzzies Emmie......♥♥♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten