woensdag 9 oktober 2013

Dr. Martens ♥



Heyy,,

Ken jij ze, de superlompe (sorry :P) soort van soldatenkisten?!
Jaa, ik heb het over het wereldbekende merk Dr. Martens!
En gek genoeg vind ik deze schoenen echt supertof!!
Ze zijn wel zeer prijzig, de goedkoopste €130,-, maar dat is denk ik maar 1 paar.
En precies dat paar.. dat heb ik!!
Ja, ik heb Dr. Martens!!
En wel deze zwarte laklaarsjes:
Dr. Martens - Veterlaarsjes - Zwart

Je moet er echt van houden!
Op school kijken echt zoooo veel mensen me aan van 'Okeeeeee?????!!'
Sommige zeggen dat dan ook net iets te hard ..
Maar daar laat ik me niet door tegenhouden :)
Wat vind jij hiervan?
Laat het weten!

xxRoos

2 opmerkingen:

  1. Ik heb gezien dat Dr. Martens sales had. Zeker bij de dames laarzen hadden ze heel veel korting op leuke models. Misschien ook nog een idee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je tip! Bij een filiaal in mijn stad hadden ze laatst ook enorme kortingen, dus daar heb ik nog een leuk paar rode Docs kunnen scoren. Voor dit seizoen heb ik er dus al genoeg! Maar alsnog bedankt voor je tip :)

      Verwijderen